Priser på influencere og rettigheder er en rigtig svær størrelse for mange. Med rette. Wavemaker har tidligere i år lavet en analyse på baggrund af alle de priser, de har indhentet det sidste år. Og Christine Matthesen fremlægger de findings og learnings i denne episode.
Så uanset om du vil vide, hvad din mikro-, makro- eller mega-influencer skal koste, så får du svaret i denne episode. Plus vi taler om, hvad du skal betale for rettighederne til indholdet – og andre spændende learnings.
Hold da op for en spændende episode!! Måske den vigtigste episode du kan høre i år, hvis du arbejder med influencere.
Lyt med her:
Det er mig, der er Josephine Staunsbjerg, og jeg er din vært. Når jeg ikke laver podcast, så rådgiver jeg mine kunder om influencer marketing, LinkedIn og sociale medier generelt i JOST Communication. Jeg har 9 års erfaring i branchen, en kandidat i kommunikation og mit speciale vandt Kforums Specialepris - og det blev springbrættet til JOST. Derudover er jeg også co-founder af konferencen #influenced.