VÆLG & KLIK PÅ DET DU HAR BRUG FOR

Du vil gerne styrke dit brand. Være top-of-mind. Give dit brand autenticitet. Gå i dialog med dine kunder og potentielle kunder. Men du ved ikke, hvor du skal starte, og det hele virker uoverskueligt. I dag prøver du bare lidt forskelligt af og håber, at det virker.

Men ville det ikke være skønt at vide præcis, hvad der virker? Læs, hvordan jeg kan hjælpe dig og din virksomhed.

Influencer Marketing

Influencere fører til øget engagement fra din kernemålgruppe ved at give dem indsigt i produktet gennem en person, de stoler på. Derudover giver influenceren ofte budskabet/produktet en personlig vinkel, som er lettere at relatere til. Influenceren kan også bede følgeren om at dele deres historie og derigennem skabe en større fællesskabsfølelse.

Engagement & øget community-følelse

Slå flere fluer med et smæk! Anvend influencere til at lave indhold til fx dine sociale medier, hjemmeside, outdoor – ja, you name it – samtidig med at influencerne poster på deres egne kanaler. Her er det indholdet, der er i fokus som KPI.

Content creation

Influencerne bliver set som en digital ven(inde) til følgerne. Så der er ofte stor tillid til influenceren. Det øger interessen og tilliden til virksomheden og produkterne, men det kan også være med til at skabe mere loyale kunder.

Trust/Social proof

Influencer marketing giver mulighed for at nå ud til en stor og relevant målgruppe på en mere personlig, autentisk og troværdig måde end traditionelle reklamer. Det øger bevidstheden om virksomheden hos målgruppen.

Brand Awareness

Du skal bruge influencer marketing, hvis du gerne vil opnå:

Med det rette setup kan influencere skabe konverteringer på din webshop med det samme. Det sker gennem rabatkoder, UTM-tracking og tracking på andre parametre. Med de rigtige influencere er det en effektiv måde at øge din omsætning og ROI.

Salg

Hvorfor skal du bruge influencer marketing?

Influencer marketing er en slags digital Word-of-Mouth. Og vi ved, at det er en af de markedsføringsmetoder, der virker allerbedst. Fordi mennesker stoler på mennesker – ikke brands. Mennesker køber også af andre mennesker.

Influencer marketing kan virkelig rykke dit brand i en verden fyldt med reklamer. Give det troværdighed, autenticitet og personliggøre det. Skabe tillid, effekt og booste din ROI.

Fordi influenceren bliver set som en digital ven(inde) af følgeren.

processen når du arbejder med mig

Jeg kører kampagner fra A-Z med alt, der hører til – hvis det er jeres ønske.

Det vil sige, at vi begynder med en kreativ brainstorm, hvor vi i fællesskab finder frem til vinklen på kampagnen og taler om, hvilke kvaliteter influencerne skal have. Derefter finder jeg kvalificerede influencere, udarbejder brief og kontrakter til dem, så vi sikrer, at al lovgivning overholdes samt forhandler pris. Under kampagnen sørger jeg for, at influenceren kan få sparring på indhold, at de følger planen og at de rigtige links, rabatkoder og budskaber indgår i det postede indhold. Til sidst evaluerer jeg på kampagnen ud fra de KPI’er, vi har sat.

Så jeg tager mig af det hele, så du kan fokusere på dine andre opgaver, hvis det er det, du ønsker


processen når du arbejder med mig

Hvorfor skal du bruge influencer marketing?

Du skal bruge influencer marketing, hvis du gerne vil opnå:

Hvem kan bruge influencer marketing?

Influencer marketing kan virkelig rykke dit brand i en verden fyldt med reklamer. Give det troværdighed, autenticitet og personliggøre det. Skabe effekt og booste din ROI.

Du får en strategi, der passer til dit setup og din virksomhed. Derfor vurderer jeg ud fra de to faktorer og dit specifikke formål med kampagnen, om det er bedst at køre med nano-, mikro-, makro- eller mega-influencere. Jeg har erfaring med alle fire strategier.

Min tilgang til influencer marketing er anderledes. I en verden af sponsoreret indhold spiller autenticitet en kæmpe rolle. Jeg har forsket i influencere, og hvordan influencernes indhold bliver modtaget af følgerne, når de agerer reklamesøjle. Derfor har jeg en dybdegående viden om, hvad modtagerne ønsker at se.

Influencere kan levere kommunikation med nærvær, marketing i øjenhøjde og med større effekt, fordi de kender deres følgere. De bliver en digital ven(inde).
Jeg kører kampagner fra A-Z med alt, der hører til – hvis det er jeres ønske.

HVem kan bruge INFLUENCER MARKETING?

Det er oftest B2C-virksomheder, der bruger influencer marketing. Men jeg har også hjulpet B2B-virksomheder. Du kan bruge det til at skabe fx awareness, salg, social proof, indhold. Listen er lang. Så du skal finde ud af, hvad du gerne vil have ud af at anvende influencer marketing – og så kan jeg hjælpe dig med at føre det ud i livet.

Udover mere ”traditionelle” influencer kampagner, kan du netop se, hvordan jeg hjalp Kræftens Bekæmpelse, da de ønskede en strategisk partner til ”Kræft er ikke for børn”:

Kampagnen tog udgangspunkt i fem influencere med en samlet følgeskare på 36.792 mennesker. Influencerne var udvalgt, fordi de havde et godt talerør til ledere og beslutningstagere – og flere havde allerede en tilknytning til Kræftens Bekæmpelse. De nåede 46.151 visninger i alt.
Resultaterne fortalte også, at influencerne nåede store, relevante virksomheder såsom JYSK, Arla og Bestseller, hvor titlerne Business Strategist, Executive Director, Business Owner, PR og HR var mest repræsenteret
En af influencerne leverede 2. flest klik til hjemmesiden sammenlignet med organisk og paid indhold fra Kræftens Bekæmpelses virksomhedsside. Tre influencere lå i top-10.” 

Kræftens Bekæmpelse

”Influencer marketing i uddannelsesverdenen kan fungere, når man holder fokus på, at målet er oplysning og information. En svær balancegang, som JOST har løst ved at sætte sig grundigt ind i vores DNA som universitet, og altid fundet de rette influencere til vores målgruppe. JOST er en fornøjelse at arbejde sammen med. Altid opmærksom på muligheder og nye tiltag, der kan være med til at optimere. Med en intuitiv tilgang og dyb forståelse for faget leverer hun hver gang et godt gennemarbejdet materiale.”

Astrid Luise Bogner, Aalborg Universitet

“En af influencerne leverede 2. flest klik til hjemmesiden sammenlignet med organisk og paid indhold fra Kræftens Bekæmpelses virksomhedsside. 3 influencere lå i top-10.” 

Kræftens Bekæmpelse

”JOST satte sig grundigt ind i vores produkt og målgruppe og fik derfra etableret kontakt til oplagte influencere på Instagram. Influencer-kampagnen endte med flot, gennemarbejdet content.
Vi har været yderst tilfredse med samarbejdet med JOST, og vi vil varmt anbefale andre virksomheder at benytte bureauet, når indsatsen på de sociale medier enten skal igangsættes eller optimeres.”

Hans Glavind Rasmussen, Sterling Polish Company

89 % af marketers mener, at return on investment på influencer marketing er sammenlignelig eller bedre end andre marketingkanaler.

- Shopify

83 % af Instagrams brugere anvender platformen til at finde nye produkter. Efter at have set et opslag med et produkt, foretog 87 % en handling, såsom at følge virksomheden, besøge hjemmesiden eller foretage et køb. 

- Influencer Marketing Hub

82 % mener, at kvaliteten af kunder som kommer fra influencer marketing kampagner er højere end ved andre marketingkanaler. 

- Influencer Marketing Hub

60 % af marketers mener, at influencer-indhold performer bedre og skaber mere engagement sammenlignet med virksomhedens indhold.

- Influencer Marketing Hub

61 % af forbrugerne stoler på en influencers anbefalinger – sammenlignet med 38 % som stoler på indhold, virksomheden selv har produceret.

- Influencer Marketing Hub

JOST har hjulpet blandt andet:

fakta om influencer marketing du skal kende

Linkedin Branding

Hvilke resultater kan du opnå?

Du kan opnå øget synlighed. Undgå opsøgende salg, da kunderne kommer til dig. Udvide dit netværk med relevante profiler. Social selling. Rekruttere nye medarbejdere.

Minimum 50 % af mine nye kunder kommer gennem LinkedIn. Jeg har kunder, der er gået fra 800 visninger på opslag til 25.000 visninger, flere følgere, flere interessante samtaler i indbakken - og flere kunder i biksen. Det kan blive dig. 

Passer branding på LinkedIn på dig?

LinkedIn Branding er sådan set for alle, der vil arbejde med og styrke deres brand samt rækkevidde. Jeg har hjulpet virksomheder – helt fra den soloselvstændige til store virksomheder -, og ledere og privatpersoner, der gerne vil fremstå som thoughtleaders inden for deres felt. Så deres navn er det første, man tænker på. Men du skal være klar til at lægge noget arbejde i det selv også.

Hvorfor skal du bruge LinkedIn?

Du kan nå utrolig mange relevante mennesker på LinkedIn - meget hurtigt. Der er få, der er aktive på LinkedIn. Så du kan blive en af de få, folk lytter til. Skab interessante samtaler og kommentér på andres indhold med dine refleksioner. Med den rette strategi bliver du synlig for potentielle kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Det er en nem måde at sætte dig og din virksomhed på landkortet.
Algoritmen fungerer helt anderledes på LinkedIn, og det gavner dig. Så slå til, mens rækkevidden stadig er stor på organisk indhold.

Hvorfor skal du bruge LinkedIn?

Passer branding på LinkedIn på dig?

Hvilke resultater kan du opnå?

Få kunderne til at komme til dig. Hvis du hellere vil tiltrække kunderne som en magnet fremfor at løbe efter dem, så er branding og personlig branding gennem LinkedIn ekstremt værdifuldt.

Du kan så meget med LinkedIn! Den organiske rækkevidde er enorm. Uden du behøver at have en kæmpe følgerskare til at starte med. Men uanset om, du er ude efter at brande din virksomhed, din ledergruppe/medarbejdere eller dig selv på LinkedIn, er det vigtigt med en klar strategi. En klar og genkendelig stemme. Med indhold der skaber værdi for følgerne. Så de ser dig som en thoughtleader, og så du er top-of-mind. På den måde kan du lande din drømmekunde eller drømmejob. Eller tiltrække de rette medarbejdere.

Få hjælp til at optimere din personlige profil eller virksomhedsprofil på LinkedIn. Tips og tricks til at nå længere ud med dine opslag. Målrette din kommunikation og dine budskaber, så du bliver kendt for det, du vil kendes for. Samtidig med at vi nørder data og skruer på de opslag, du poster, så det bliver bedre – hele tiden.

”Josephine har assisteret med en strategi for optimering af vores Linkedin profiler og har meget professionelt hjulpet os i gang. På kort tid med få opslag har vi over al forventning haft mere end 25.000 views, likes og fine kommentarer samt en flot engagementrate.     
  
Vi sætter meget stor pris på det meget fine og tillidsskabende samarbejde. Med empati og autenticitet formår hun at sætte sig ind i vores behov og gøre det så meget nemmere for os.
De bedste anbefalinger og stor tak til Josephine og JOST.”

Tina Dalhoff, Ejer af Dalhoff Travel

Hør, hvad andre siger om JOST

“En af influencerne leverede 2. flest klik til hjemmesiden sammenlignet med organisk og paid indhold fra Kræftens Bekæmpelses virksomhedsside. 3 influencere lå i top-10.” 

Kræftens Bekæmpelse

the text of the new testimonial goes here.

person name, and company name

Der er 3 millioner brugere i Danmark
Ifølge LinkedIn.
 
-The Social Shepherd

4 ud af 5 medlemmer af LinkedIn beslutningstagere i deres virksomheder.

-The Social Shepherd

Ca. 40 % af B2B-marketers siger, at LinkedIn er den mest effektive kanal til leadgenerering. 

-The Social Shepherd

JOST har hjulpet blandt andet:

fakta om linkedin du skal kende

Social Medie Strategi

Hvorfor skal du have en strategi?

Der er et enormt potentiale i sociale medier, fordi du kan komme tættere på dine nuværende og potentielle kunder – nogle der måske ellers aldrig ville have kendt til dig. Med flere millioner aktive brugere på tværs af platforme som Instagram, Linkedin og TikTok, har du et stort potentiale for at nå ud til din målgruppe, engagere dem med dit produkt eller ydelse. Gå i dialog og skabe loyalitet gennem et stærkt community.

You know.. Det er sociale medier. Ikke envejskommunikation.

Sociale medier er også en billig måde at markedsføre din virksomhed på. Det kræver ikke et stort budget at begynde at dele indhold organisk – og det koster for den sags skyld heller ikke alverden at annoncere det. Og du ser resultaterne hurtigt.

Så hvorfor vente? Tag din virksomhed til det næste niveau med en stærk strategi for jeres sociale medier og vær til stede, hvor jeres kunder er.

I får en strategi, der passer til jeres unikke behov og mål.


Hvem passer den her ydelse til?

Du vil gerne tage dine sociale medier til det næste niveau. Jeg har både hjulpet B2C- og B2B-virksomheder, og jeg kan være med til at definere din strategi for sociale medier, eller du kan hyre mig ind som din SoMe-Manager for en periode. I det tilfælde træder jeg ind som en del af virksomheden og løfter fra første dag, da jeg har solid erfaring inden for området fra forskellige virksomheder.

Måske din virksomhed allerede er på sociale medier? Men du ved ikke helt, hvad du skal poste, der er ingen klar strategi og du vil gerne opnå bedre resultater. Uanset om du allerede er i gang eller gerne vil det, kan jeg hjælpe dig. Jeg har både hjulpet startups med fx en Instagram, LinkedIn eller TikTok profil samt siddet med store virksomheders Instagram, Facebook og LinkedIn.

Hvem passer den her ydelse til?

Hvorfor skal du have en strategi?

83 % af Instagrams brugere anvender platformen til at finde nye produkter. Efter at have set et opslag med et produkt, foretog 87 % en handling, såsom at følge virksomheden, besøge hjemmesiden eller gøre et køb. 

- Influencer Marketing Hub

82 % mener, at kvaliteten af kunder som kommer fra influencer marketing kampagner er højere end ved andre marketingkanaler. 

- Influencer Marketing Hub

60 % af marketers mener, at influencer-indhold performer bedre og skaber mere engagement sammenlignet med virksomhedens indhold.

- Influencer Marketing Hub

61 % af forbrugerne stoler på en influencers anbefalinger – sammenlignet med 38 % som stoler på indhold, virksomheden selv har produceret.

- Influencer Marketing Hub

Kunder jeg har hjulpet

Workshops & Talks

56 talks  |  3.000+ deltagere   |   9 forskellige emner

min erfaring

Hvem kan booke workshops og foredrag?

Jeg har undervist mange forskellige mennesker efterhånden. Alt fra studerende til deltagere på store konferencer til iværksættere og organisationer, der ønsker inspiration og viden om et emne inden for sociale medier og influencer marketing.

Det er perfekt for dig som gerne vil lære nye tips og tricks eller vil inspireres til, hvordan man kan tænke sin markedsføring anderledes.
I kan være alt fra et team på 4 til 300 mennesker.

Hvem kan booke workshops og foredrag?

  • Influencer Marketing A-Z
  • Ægte indflydelse kræver ægte influencere
  • Influencer Marketing på LinkedIn
  • Strategisk brug af sociale medier
  • LinkedIn: Personlig Branding
  • LinkedIn: Virksomhedssiden

Eksempler på emner:

Har din virksomhed brug for inspiration? F.eks. til hvordan I bruger LinkedIn til at brande jer, så kunderne vælger jer? Hvordan I skaber influencer marketing, der virker? Eller hvordan I bliver bedre til at præsentere jeres løsninger for kunderne?

Jeg holder ofte workshops og foredrag om influencer marketing, LinkedIn, sociale medier og præsentationsteknik Jeg bruger konkrete øvelser og eksempler, så du allerede til workshoppen kommer i gang med at bruge den viden, du får, i din egen kontekst.

“I have had the absolute pleasure of working with Josephine in more than one setting and it is always a great experience to engage with her. She is a brilliant communicator, and she has an eye for coaching and teaching.
She is strong and she can flexibly adapt to new and/or changing situations. Josephine is amazing and I am looking forward to the next time we cross paths! She will always have my strongest recommendation.”

Martin Petri Bagger, Aarhus Universitet

"Jeg havde Josephine som underviser på et kursusforløb udbudt af Iværksætter Danmark for et par måneder siden. Josephine var en helt igennem fantastisk underviser - rolig, grundig og dedikeret. Kvaliteter der ikke altid er en selvfølge, men Josephine er en af de få, der ikke bare er professionel, men også empatisk og har værktøjskassen i orden. Det faglige niveau var højt, og Josephine har en kæmpe viden inden for hendes fag - man er ikke i tvivl om, hvad hun engang har skrevet speciale om. At hun så tilmed også er en dygtig formidler og i stand til at gøre det abstrakte forståeligt, er kun et kæmpe plus. Hun får sgu et like fra mig." 

Majbrit Hilaire, Blomsterogcocktails

"Vi bookede Josephine Staunsbjerg til en online workshop om Personal Branding på LinkedIn. Hun fik tilbagemeldinger som bl.a. lød: ”Utrolig spændende og lærerig session med Josephine”
”Vi er flere, der lærte en masse nye tools at kende, og det er tid til at ændre på profilen og bruge 2 sprog, lave videoer samt være langt mere aktiv og struktureret.” ”Vi kunne have brugt meget mere tid med hende, da der er så meget at lære.”

emilia bach, tech nordic advocat

Tidligere virksomheder jeg har holdt foredrag for:

@josephine-staunsbjerg

linkedin

29 65 32 94

Telefon nr

 JS@JOSTCOM.DK

mail

Send

Workshops & Talks

Sociale medie strategi

LinkedIn

Influencer Marketing

Sæt et "X" i boksen

Hvad vil du gerne have hjælp/input til?  

Din private profil

Din virksomhedsprofil 

Sæt et "X" i boksen

Vil du have hjælp til?

Jeg vil meget gerne byde ind med, hvordan jeg kan hjælpe lige præcis din virksomhed.
Udfyld kontaktformularen lige herunder – eller fang mig på LinkedIn.

Skal vi ta’ den kop kaf’? 

Kontakt

Thanks!

Your message has been received, I will get back to you within the next 48 hrs. 

In the meantime, let's connect in Linkedin

return