..og her er hvorfor, jeg er den rette til at booste din kommunikation og brand

Min tilgang bygger på 9 års erfaring med sociale medier og kommunikation fra rådgivning i JOST samt ansættelser i PwC, Kapacity og et mediebureau. Alt sammen med afsæt i kommunikation på digitale medier.
 
Jeg har læst en cand.comm. med speciale i digitale medier og strategisk kommunikation fra Roskilde Universitet. Jeg skrev speciale om influencer marketing i relation til autenticitet. Jeg er i det hele taget ret optaget af ”autenticitet”. For jeg mener, at det er nøglen til kommunikation, der gør indtryk. Som man husker. Med det speciale vandt jeg ovenikøbet Kforums Specialepris 2018.  Se, hvordan det gik til nedenfor 👇

Jeg har haft hænderne helt nede i bolledejen. Inden for sociale medier har jeg lavet indholdsplaner, produceret indhold og analyseret data. Så jeg ved, hvad der virker – og ikke virker. I dag beskæftiger jeg mig mest med at slå de store streger og sætte retningen med strategien. Når jeg kører influencer-kampagner, er jeg dog stadig med i hele processen.
 
Noget af det, der virkelig også giver mig energi, er at undervise. Jeg underviser løbende i influencer marketing, LinkedIn, sociale medier og præsentationsteknik for virksomheder, Iværksætter Danmark, konferencer og erhvervsnetværk.
 
Udover JOST Communication, er jeg co-founder af #influenced. Danmarks største konference om influencer marketing med 300 deltagere, hvor vi kun taler influencer marketing.
 
Jeg er også bestyrelsesmedlem i Nordsjælland Håndbold, hvor jeg har udarbejdet kommunikationsstrategien og rådgiver om indhold til sociale medier.


Når jeg ikke arbejder eller rejser, så dyrker jeg sport. Nærmere bestemt spiller jeg håndbold i CBS Sport, selvom jeg er RUC’er. Det har jeg gjort det meste af mit liv. Det startede på Lammefjorden med gulerødder i pausen, og det tog mig til Viborg for at prøve det af, men jeg besluttede mig for, at det nok var bedre at bruge mine evner på noget andet. Så nu spiller jeg for “sjov” og er en habil straffekastskytte, fordi jeg fungerer godt med presset på mine skuldre. Og nej, jeg tror ikke på det der “vind og tab med samme sind”.

03

Jeg har rejst alene rundt i verden i flere måneder ad gangen, fra jeg var 20 år. I lande som Jordan, New Zealand, Argentina og Mongoliet. Jeg bliver inspireret, når jeg rejser og ser noget nyt. Står på den kinesiske mur. Går på inkastien. Ser på Taj Mahal. Jeg drømmer om at besøge hvert eneste land i verden. Intet mindre. Lige nu er jeg på 48 lande, hvis du skulle spørge fra nogen.

02

Jeg kunne ikke forstå det der ”influencer marketing” – hvorfor er der nogen, som køber af influencere? De er jo blevet betalt for at reklamere for det – tænkte jeg tilbage i december 2017. Derfor satte jeg mig for at undersøge, hvorfor følgere køber af mikro-influencere i mit speciale i foråret 2018. Jeg fandt ud af, at det handlede om autenticitet. At følgerne ser influencerne som en slags digital ven(inde). For bedre at kunne forklare hvorfor der opstår en digital relation mellem influencer og følger, udviklede jeg et begreb, og jeg vandt Kforums Specialepris 2018 for det bedste speciale. Og det blev simpelthen springbrættet til, at jeg startede JOST.

01

Vil du høre en lidt sjov historie? Eller den er ikke ”sjov, sjov”... men here goes. Jeg faldt lidt ind i den selvstændige verden.

Jeg gør det, selvom jeg er bange.

Og så er jeg sjovt nok kæmpefan af LinkedIn – så smut en tur forbi min profil, hvis du også er. Du må meget gerne ”linke op” med mig. Jeg synes, at det er fedt at udvide mit netværk Og hvis du har tid, bliver jeg rigtig glad for en kort besked, så jeg ved, hvorfor du synes, det er interessant at linke op.

Den succesfulde influencer kampagne

EPISODE #03

lyt hver onsdag ↓ 

15.000+ DOWNLOADS

JOST: influencer
Marketing 

subscribe til podcasten

Skal vi arbejde sammen?

læs om mine ydelser